När stängningstiden är 17.00 och man haft värsta planen på att få ordning butiken någotsånär inför morgondagen och sen lämna bygget senast 17.45 och man har legat jävligt bra till i tid dessutom trots underbemanning - och den sista kunden inte behagar lämna butiken förrän 17.35 (20 minuter efter näst sista kunden gått) utan så mycket som en tillstymmelse till ursäkt för att hon och hennes 5 barn dröjt kvar över en halvtimme efter butiken stängt och att 4 personer inte kunde åka hem till middagar och annat i tid... Och det dessutom är en kund som gjorde precis samma sak senast hon var inne i butiken för några månader sedan.
Jag fattar verkligen inte hur hon inte skämdes ihjäl. Jag skulle aldrig behandla någon så respektlöst som hon gjorde med oss alla fyra. Jag skulle skämmas och be om ursäkt på längden och på tvären, men i och för sig, hade det varit jag hade det aldrig hänt.
18.10 såg butiken hyfsat okej ut på ytan (men vi hann inte alls göra det vi egentligen skulle) och vi kunde gå hem för dagen.
Den irritationen.
Elsa 2 veckor
11 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar