Ett halvår blev den innan den skar ihop... Skräp. Den stänger av sig själv (går i stand-by) efter kanske 30 sekunder, sen startar den igen, sen stänger den av sig, startar, och så där håller den på.... När jag gick in på Samsungs support på internet står detta problem högst upp av alla TV-relaterade frågor, oavsett modell. Undrar om det är ett bra eller dåligt tecken? Har testat alla felsökningar jag kan hitta på nätet, men inget hjälper. Så jag måste ringa supporten imorgon. Jag vill inte. Hatar support. Det blir alltid nåt tjafs när man ska ringa support. Men vi får se, jag kanske har tur och får prata med kompetent, serviceminded personal, även om det låter högst osannolikt. Återigen, jag HATAR support.
Min fina TV..... :(
Dessutom, hur ska jag kunna få in den på service? Jag är ju nästan aldrig hemma, och de måste ju komma och hämta den? Jag bär inte en 40' TV ensam, inte en chans. Men Des har erbjudit sig att låsa upp ifall jag inte är hemma. Jag tror jag får vänta tills jag pratat med supporten innan jag kan åka imorgon, så jag vet om jag ska åka förbi och lämna en nyckel hos henne. Men om de kommer nästa vecka så är jag iallafall hemma nästan hela veckan. Bara borta på måndagen, i Ö-vik. Skit också, skräpteknik...
Nu måste jag packa för morgondagen. Hur ska jag kunna somna? Ingen TV, ingen bok, ingenting... Skit också.
Elsa 2 veckor
11 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar